Workshopy
Zúčastnite sa spolu s nami na našich workshopových kurzoch, na ktorých sa dozviete nové užitočné informácie a osvojíte si praktické zručnosti, ktoré vám pomôžu v osobnom aj profesnom raste.
Inovačná stratégia v centre firemného rastu. Prečo a ako na to?
Konkurenčná výhoda – a v niektorých trhoch už len samotné prežitie – závisí od schopnosti kontinuálne inovovať naprieč celou firmou. V tejto rýchlo sa meniacej dobe to už nie je len o nových a vylepšených produktoch a službách poprípade procesoch ale o dosiahnutí a maximalizácií synergí a komplementarít medzi všetkými komponentami ktoré je možné a potrebné vo firme inovovať (je ich viac ako si myslíte)…
Ako si vybudovať vzťah so zákazníkmi
Vytvorme perfektný produkt a oni prídu. Toto je logika mnohých nie len začínajúcich firiem, ktoré často prioritizujú zdokonaľovanie samotných produktov na úkor vytvárania a zveľadovania vzťahov so svojimi zákazníkmi. Avšak, ´perfektný´ neznamená že produkt je predateľný, žiadaný alebo dokonca potrebný. Jeho hodnotu na trhu určujú primárne zákazníci…
Inteligentné využívanie dát ako základ pre inovácie a zvyšovanie pridanej hodnoty
Každý deň vaša firma, partneri a zákazníci generujú obrovský objem dát. Čo s nimi urobiť? Ako ich rozoznávať, unifikovať a prioritizovať ? Ako ich integrovať do formovania a implementácie firemných stratégií? Na tieto a podobné otázky hľadá odpoveď mnoho firiem ktoré si uvedomujú že práve dáta – a hlavne to ako s nimi nakladajú (dátová stratégia) – sú kľúćové v ich ceste k inovatívnejším produktom a službám, vernejším zákazníkom, efektívnejším procesom, alebo novým trhom...
STRATEGIE MODRÉHO OCEÁNU
1) Hodnotová inovace
2) Formulování strategie modrého oceánu
3) Analýza „NE-ZÁKAZNÍKA“
4) Správný sled kroků strategie
ZMĚNOVÝ MANAGEMENT
8-mi krokový cyklus implementace změny podle Johna Kottlera = na to aby jakákoliv změna ve fungování firmy, od krizových změn až po změny vyplívající například ze strategie, skutečně fungovala a zůstala ve fungování firmy delší dobu než je oční kontakt šéfa, který se kouká jak se to dělá, je potřeba danou změnu implementovat správně a návod na to už existuje…
LEADERSHIP V PRAXI
1) SMART cíle, SMART úkoly
2) Jak docílit přirozené autority
3) Komunikace směrem dolů a směrem nahoru
4) Kompetence a zodpovědnosti
5) Procesy, manuály, role
6) KPI
7) Úvod do projektového managementu
Napíšte nám
Kontaktná adresa:
Rudolfa Jašíka 159/10
958 01 Partizánske